torstai 21. elokuuta 2014

Alku on aina hankalaa...

Vihdoin päätin sitten ottaa itseäni niskasta kiinni ja luoda cosplay-blogin, jota oon harkinnu luovani jo jonkin aikaa. Pyrin lisäämään tänne ainakin paljon kuvia cosseista (valmiista ja keskeneräisistä), cossien työvaiheista, miiteistä, photoshooteista ja tapahtumista~ ^-^ Ikinä ennen en ole blogia pitänyt, joten kestää varmasti jonkin aikaa, että opin käyttämään tätä mestaa... :I

Matryoshka Haku

Aloitetaanpa ihan esittelemällä itseni. Oon 20-vuotias cosplayaaja Tampereen seudulta, jota ihmiset kutsuu yleensä vaa Judeks. Cosplayta oon harrastanu  vasta reilu kaks vuotta. Asuja on tullu tuona aikana tehtyy yli kymmenen ja vielä on paljon opittavaa!
Kiinnostus tätä harrastusta kohtaan lähti jo melkee kaks vuotta ennen kuin ite alotin harrastaan. Olin kovasti halunnut Traconiin, sillä luin paljon mangaa ja katoin animea. Tapahtuman sivuilta sitten kuulin ekaa kertaa cosplaysta. Olin ihan ällikällä lyöty, että noin hauskalta vaikuttava harrastus oli olemassa! Sitä oli päästävä kokeilemaan. Kesti kuitenkin aika kauan ennen kuin lopulta harrastuksen pääsin aloittamaan ja nykyään cosplay on suuri osa mun elämää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti